PIERWSZORZĘDNA JAKOŚĆ NA KAŻDYM KROKU
1
AUDYT
Proces transformacji cyfrowej z Kogifi Digital rozpoczynamy od audytu wcześniej wdrożonych rozwiązań. Podczas analiz oraz testów, wystawiając biznes klientów na próbę wydajnościową oraz jakościową, badamy możliwości oraz jakość wdrożenia systemów informatycznych. Następnie przygotowujemy raport, na podstawie którego jesteśmy gotowi do kolejnego kroku. W zależności od złożoności środowiska informatycznego, audyt wdrożonych rozwiązań może trwać od kilku dni do maksymalnie dwóch tygodni.
2
WARSZTATY
Następnym krokiem procesu budowy strategii wykorzystania narzędzi informatycznych w celu zwiększenia efektywności ich funkcjonowania są Warsztaty. Warsztaty prowadzone są przez naszych analityków biznesowych oraz architektów systemów informatycznych. Podczas takich spotkań staramy się zaadresować zidentyfikowane przez naszych klientów problemy związane z platformami cyfrowymi. Za cel stawiamy sobie zaadresowanie potrzeb każdego działu, przechodząc kolejno przez zidentyfikowane słabe punkty. Spotkanie kończą się podsumowaniem, w którego w skład wchodzi lista usprawnień, zaleceń modernizacji systemów IT, wszystko to spójne ze strategią cyfrową, która jest przewodnim tematem Warsztatu.
3
WDROŻENIE
Podczas tego kroku Kogifi Digital projektuje interfejsy oraz dba o stronę wizualną. Projektanci UX/UI, graficy oraz analitycy biznesowi wraz z marketingowcami stawiają się w roli użytkowania systemu i dbają o jego przyszłe zadowolenie. W międzyczasie zespół programistów dba o integracje systemów informatycznych oraz połączenie część wizualnej z zaprogramowaną wcześniej logiką. Zespół pracuje w zwinnym modelu programowania umożliwiając klientom decydowanie na bieżąco o zmianach oraz optymalizacjach. Gotowy system jest poddawany testom i poprawkom. Po odbiorze prze klienta, wdrożona platforma, ekosystem platform lub ogólnie rozwiązanie informatyczne jest uruchamiane i oddane do użytku.
4
UTRZYMANIE
Kogifi Digital dba o dostępność i bezpieczeństwo wdrożonych systemów informatycznych. Zespół specjalistów pracujących na pierwszej i drugiej linii wsparcia jest dostępny 24/7. Dział utrzymania prowadzony jest wedle rynkowego standardu i norm podyktowanych procesem ITIL oraz ISO 20000. Dział utrzymani składa się ze specjalistów, którzy stale monitorują systemy klientów pod kątem wydajności, dostępności, bezpieczeństwa oraz poprawności działania. Każde zgłoszenie o awarii rejestrowane jest w systemie i rozwiązywane zgodnie z wybranym poziomem SLA (Service Level Agreement – Umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług). Nasz zespół prowadzi wsparcie w języku Polskim, Angielskim oraz Niemieckim.
5
PROFESSIONAL SERVICES
Nasi klienci często potrzebują kilku programistów do nadgonienia terminów lub zbudowania dodatkowej funkcjonalności. Na tę potrzebę wprowadziliśmy usługę dedykowanych zespołów lub wynajmu pojedynczych programistów. W tej domenie udostępniamy naszych specjalistów w rozliczeniu dziennym lub godzinowym. Wspieramy kilka wybranych technologii, głównie w obszarze e-commerce oraz Enterprise CMS. Platformy, z którymi mamy doświadczenie to: Adobe Experience Manager / Cloud, Adobe Magento, Sitecore, Umbraco, Epi, SharePoint, SAP. Języki programowania stosowane na codzień to: Java, .NET, PHP. Rodzaj specjalistów to: Programiści oraz Testerzy.
W CZYM MOGLIBYŚMY CI POMÓC?
Jesteś zainteresowany wdrożeniem naszych systemów i produktów do swojej firmy?
Opisz nam swoje potrzeby, a my skontaktujemy się z Tobą w ciągu 48 godzin.