Proces Transformacji Cyfrowej

Zaczynamy od Audytu, ale możemy wskoczyć, w każdym innym momencie ...

PIERWSZORZĘDNA JAKOŚĆ NA KAŻDYM KROKU

1

AUDYT

Proces transformacji cyfrowej z Kogifi Digital rozpoczynamy od audytu wcześniej wdrożonych rozwiązań. Podczas analiz oraz testów, wystawiając biznes klientów na próbę wydajnościową oraz jakościową, badamy możliwości oraz jakość wdrożenia systemów informatycznych. Następnie przygotowujemy raport, na podstawie którego jesteśmy gotowi do kolejnego kroku. W zależności od złożoności środowiska informatycznego, audyt wdrożonych rozwiązań może trwać od kilku dni do maksymalnie dwóch tygodni.

Approach Illustration Audit

2

WARSZTATY

Następnym krokiem procesu budowy strategii wykorzystania narzędzi informatycznych w celu zwiększenia efektywności ich funkcjonowania są Warsztaty. Warsztaty prowadzone są przez naszych analityków biznesowych oraz architektów systemów informatycznych. Podczas takich spotkań staramy się zaadresować zidentyfikowane przez naszych klientów problemy związane z platformami cyfrowymi. Za cel stawiamy sobie zaadresowanie potrzeb każdego działu, przechodząc kolejno przez zidentyfikowane słabe punkty. Spotkanie kończą się podsumowaniem, w którego w skład wchodzi lista usprawnień, zaleceń modernizacji systemów IT, wszystko to spójne ze strategią cyfrową, która jest przewodnim tematem Warsztatu.

Approach Illustration Workshops

3

WDROŻENIE

Podczas tego kroku Kogifi Digital projektuje interfejsy oraz dba o stronę wizualną. Projektanci UX/UI, graficy oraz analitycy biznesowi wraz z marketingowcami stawiają się w roli użytkowania systemu i dbają o jego przyszłe zadowolenie. W międzyczasie zespół programistów dba o integracje systemów informatycznych oraz połączenie część wizualnej z zaprogramowaną wcześniej logiką. Zespół pracuje w zwinnym modelu programowania umożliwiając klientom decydowanie na bieżąco o zmianach oraz optymalizacjach. Gotowy system jest poddawany testom i poprawkom. Po odbiorze prze klienta, wdrożona platforma, ekosystem platform lub ogólnie rozwiązanie informatyczne jest uruchamiane i oddane do użytku.

4

UTRZYMANIE 

Kogifi Digital dba o dostępność i bezpieczeństwo wdrożonych systemów informatycznych. Zespół specjalistów pracujących na pierwszej i drugiej linii wsparcia jest dostępny 24/7. Dział utrzymania prowadzony jest wedle rynkowego standardu i norm podyktowanych procesem ITIL oraz ISO 20000. Dział utrzymani składa się ze specjalistów, którzy stale monitorują systemy klientów pod kątem wydajności, dostępności, bezpieczeństwa oraz poprawności działania. Każde zgłoszenie o awarii rejestrowane jest w systemie i rozwiązywane zgodnie z wybranym poziomem SLA (Service Level Agreement – Umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług). Nasz zespół prowadzi wsparcie w języku Polskim, Angielskim oraz Niemieckim.

5

PROFESSIONAL SERVICES

Nasi klienci często potrzebują kilku programistów do nadgonienia terminów lub zbudowania dodatkowej funkcjonalności. Na tę potrzebę wprowadziliśmy usługę dedykowanych zespołów lub wynajmu pojedynczych programistów. W tej domenie udostępniamy naszych specjalistów w rozliczeniu dziennym lub godzinowym. Wspieramy kilka wybranych technologii, głównie w obszarze e-commerce oraz Enterprise CMS. Platformy, z którymi mamy doświadczenie to: Adobe Experience Manager / Cloud, Adobe Magento, Sitecore, Umbraco, Epi, SharePoint, SAP. Języki programowania stosowane na codzień to: Java, .NET, PHP. Rodzaj specjalistów to: Programiści oraz Testerzy.

W CZYM MOGLIBYŚMY CI POMÓC?

Jesteś zainteresowany wdrożeniem naszych systemów i produktów do swojej firmy?
Opisz nam swoje potrzeby, a my skontaktujemy się z Tobą w ciągu 48 godzin.

Historia sukcesu naszych klientów:

Change of Scandinavia 

Change Lingerie potrzebowało przebudować swoje rozwiązanie Sitecore oraz zoptymalizować infrastrukturę hostingową.

Dowiedz się więcej

Orbico Style

Orbico Style rozpoczęło aktywną sprzedaż produktów swoich klientów w online korzystając z rozwiązania Adobe Magento. Błędnie zaimplementowany CMS niesie za sobą wiele negatywnych konsekwencji.

Dowiedz się więcej

Mercedes-Benz Manufacturing Poland

Jedna z najbardziej innowacyjnych fabryk Mercedesa na świecie wyposażyła swój zespół szkoleniowy w rozwiązanie AIDAR LMS.

Dowiedz się więcej

Piwik PRO

Piwik Pro szukał wsparcia w projektowaniu i rozwijaniu części ich rozwiązania będącego wtyczką do Microsoft SharePoint.

Dowiedz się więcej

Alcatel-Lucent Enterprise

Alcatel-Lucent Enterprise był mocno ograniczony w swoich działaniach. Możliwość korzystania ze wszystkich funkcjonalności platformy Sitecore była priorytetowa.

Dowiedz się więcej

Popularne platformy:

Używamy plików cookie w celu świadczenia usług i funkcji oferowanych na naszej stronie internetowej oraz w celu poprawy jakości obsługi. Więcej!