Transformacja cyfrowa

Smart Commerce The New Omni-Channel

> Blog > Transformacja cyfrowa > Smart Commerce The New Omni-Channel

Kogifi Team

13-12-2017

Smart Commerce The New Omni-Channel

W dzisiejszym szybkim cyfrowym świecie imponująca logistyka, rozsądna cena i satysfakcjonujący produkt to składniki udanego biznesu. Gorzka prawda jest jednak taka, że ​​przy wyżej wymienionych czynnikach firmy mają niewiele miejsca na wyrównywanie konkurencji. Z każdym dniem coraz więcej firm musi stać się światowymi liderami w dzisiejszym cyfrowym świecie. Ponieważ oczekiwania konsumentów dotyczące płynnego korzystania z usług cyfrowych stale rosną, zespoły marketingu i sprzedaży muszą skutecznie współpracować. Marketerzy cyfrowi muszą zrozumieć AZ psychologii klienta, dostosowywać zindywidualizowane wiadomości, aby zachęcić klientów do zakupów, podczas gdy zespół sprzedaży musiał przekazywać informacje o klientach, a także znajomość ogólnych trendów w świecie online. Stać się liderem globalnego marketingu online wymaga inteligentnej technologii współpracy. Wciąż istnieje wiele małych elementów, które są wielkim atutem dla każdej firmy, która wie, jak z nich korzystać. Bardziej znani dostawcy platform cyfrowych mają wszystkie te małe elementy w jednym miejscu. Pomaga to efektywnie zarządzać zawartością, integrować się z systemami ERP i CRP, personalizować programy, a jednocześnie planować działania marketingowe w najdrobniejszych szczegółach. To inteligentne, oparte na współpracy narzędzie do zarządzania danymi, wizualizuje niezbędne dane, umożliwiając zespołom marketingowym cyfrową współpracę z klientami. Ta nowa technologia współpracy znana jest jako inteligentny handel. Inteligentny handel to koncepcja, która przeszła długą drogę w budowaniu głębszej lojalności klientów, a także zwiększaniu przychodów dla firm. Inteligentny handel łączy platformy marketingu cyfrowego i e-commerce z AI, VR / AR i IoT, aby zapewnić bezproblemową obsługę handlu klienci na wszystkich platformach, zbierając jednocześnie ważne dane, spostrzeżenia i fakty dotyczące zachowań klientów. Postęp technologiczny wraz z wprowadzeniem botów AI, doświadczenia VR i uczenia maszynowego w marketingu cyfrowym przyszedł z wyzwaniem - połączenie wszystkich tych nowych innowacyjnych elementów z różnych źródeł w jednym miejscu. Aby naprawdę tworzyć i zachęcać do produktywnej współpracy, firmy muszą iść w zakresie projektowania systemu, który ujednolica wszystkie niezależne źródła danych transakcyjnych między klientami a biznesem. Przykłady takich źródeł obejmują zarządzanie relacjami z klientami, platformy handlu elektronicznego, punkty sprzedaży (POS), platformy zakupów online itp. Dzięki takiemu zunifikowanemu systemowi decyzje dotyczące merchandisingu podejmowane przez firmę byłyby oparte na wiarygodnych informacjach. Decyzje dotyczące merchandisingu stają się oparte na danych, oparte na danych, specyficzne dla kanału, a także jednoznacznie przejrzyste. Pracownicy działu sprzedaży pracujący w sklepie mogą łatwo pobrać odpowiednią historię zakupów offline i online dla każdego kupującego, który wejdzie do sklepu. Znaczenie i znaczenie takiego systemu nie kończą się na tym. Może to również stanowić dużą pomoc dla przedstawiciela działu obsługi klienta. Personel pracujący w dziale obsługi klienta może pomóc kupującym łatwo i płynnie, nadążając za kupującymi, którzy odbijają się od fizycznych kanałów sprzedaży do internetowych platform sprzedaży. Wykorzystanie inteligentnej technologii, która konsoliduje wszystkie formy transakcji online, powinno być koniecznością dla marek, które chcą stworzyć całościowe doświadczenie dla kupujących i klientów.Jak wspomniano wcześniej, połączenie wszystkich drobiazgów zapewniających skuteczny marketing cyfrowy w dzisiejszym świecie może być trudnym zadaniem. Są to jednak małe, krytyczne elementy. Jeśli firma korzysta z systemu pozbawionego sztucznej inteligencji, takie rozwiązanie będzie działać tylko jak arkusz kalkulacyjny. Konsumenci w dzisiejszym świecie chcą, aby handlowcy robili coś więcej niż tylko podsumowanie swoich przeszłych transakcji. Firmy muszą korzystać z inteligentnych, cennych i unikalnych danych, aby zapewnić wyjątkową satysfakcję klientów i nawiązać głębsze relacje. Interesuje Cię informacja, że ​​firmy mają już te unikalne dane - są one po prostu ukryte gdzieś w danych transakcji. Po zastosowaniu sztucznej inteligencji w systemie, bezcenne dane klientów i produktów są odczytywane z masy dnia transakcji. Zasadniczo sztuczna inteligencja i technologia uczenia maszynowego tworzą paralelę między klientami a odbiorcami słuchającej marki, pomimo złożoności inteligentnego handlu. Nie ma wątpliwości, że jest to istotny system. Ponieważ klienci przyjmują zautomatyzowane podejście do obsługi klienta, które towarzyszy wykorzystaniu AI, AR / VR, uczenia maszynowego itp., Satysfakcja klienta rośnie w szybkim tempie. Inteligentny handel pozwala firmom osiągnąć dojrzałość cyfrową przy pełnym wykorzystaniu ich narzędzi cyfrowych i danych transakcyjnych. - KOGIFI CONSULTING GROUP została założona po latach pracy w firmie, realizując liczne projekty, budując udane organizacje i rozwijając owocne relacje z klientami na całym świecie. Ich celem jest przekształcenie wizjonerskich pomysłów i wizji w udane projekty. Są ekspertami od marketingu cyfrowego, specjalizującymi się w inteligentnym handlu i wielokanałowym doświadczeniu wspieranym przez AI, VR, AR i IoT. Ich klienci szukają rozwiązań zapewniających bezproblemową obsługę klienta we wszystkich kanałach. Korzystają z platform marketingu cyfrowego opartych na BigData i najnowocześniejszej sztucznej inteligencji. Wykorzystują Internet Rzeczy, aby zapewnić nawigację InStore, spersonalizowane Digital Signage i inteligentne interakcje z odbiorcami w świecie rzeczywistym za pośrednictwem inteligentnych podłączonych urządzeń. Zamykają pętlę dzięki aplikacjom AR i VR, umożliwiając użytkownikom łatwą naukę i interakcję z Twoimi produktami. KOGIFI ściśle współpracuje i zapewnia wsparcie przez zespoły techniczne do agencji cyfrowych, agencji marketingowych, agencji PR i innych globalnych partnerów technologicznych, zwiększając ich wizjonerskie, kreatywne i zespoły marketingowe.

You may also like:

Czy transformacja cyfrowa uratuje europejską służbę zdrowia?

Transformacja cyfrowa

Czy transformacja cyfrowa uratuje europejską służbę zdrowia?
  • Kogifi Team
  • 19-04-2021
Jak „pokolenie lockdown” zmieni nasz świat?

Transformacja cyfrowa

Jak „pokolenie lockdown” zmieni nasz świat?
  • Kogifi Team
  • 17-03-2021
Magiczny Kwadrant Gartnera dla platform cyfrowych vol. 2021

Transformacja cyfrowa

Magiczny Kwadrant Gartnera dla platform cyfrowych vol. 2021
  • Kogifi Team
  • 10-02-2021

Używamy plików cookie w celu świadczenia usług i funkcji oferowanych na naszej stronie internetowej oraz w celu poprawy jakości obsługi. Więcej!