Transformacja cyfrowa

Kogifi partnerem cyfrowej transformacji

> Blog > Transformacja cyfrowa > Kogifi partnerem cyfrowej transformacji

Kogifi Team

14-05-2020

Kogifi partnerem cyfrowej transformacji

Firma Kogifi w ostatnich kilkunastu miesiącach podwoiła liczbę pracowników, a także nawiązała intratną współpracę z wieloma klientami oraz partnerami. Ostatnio informowaliśmy o nowych oddziałach w Polsce i za granicą. Właściciele postanowili także wykorzystać potencjał rynku Przemysłu 4.0 czego efektem jest nowa spółka Kogifi Automation. Obok standardowych usług związanych z IT spółka integruje rozwiązania FANUC w polskich przedsiębiorstwach.

Ze względu na rosnącą liczbę projektów, a także następujące partnerstwa polskie i zagraniczne, poszerzamy nie tylko swoje horyzonty wiedzy i świadomości rynkowej, ale też powiększamy zespół sprzedaży. Kogifi mocno nakreśla linię biznesu w świecie cyfryzacji, automatyzacji i robotyzacji; współpracując z gigantami światowymi jak; Daimler, FANUC, Change of Scandinavia, Siemens Healthineers, Alcatel-Lucent i wielu innych.

Sprzedaż Business-to-Business

Głównym filarem każdego biznesu zawsze jest sprzedaż. Ewolucja działu handlowego jest skrupulatnym uskutecznianiem rygorystycznie prowadzonego i usystematyzowanego procesu opartego na doświadczeniu i niezawodnych procedurach. Dział, jak każdy inny tworzą ludzie, to oni dzięki codziennej pracy, doświadczeniu i wiedzy, nawiązują kontakty i pozyskują klientów. Strategia sprzedaży to spójny system operacyjny komórki porządkujący proces, działanie sprzedawców oraz ich narzędzia. Sprawni sprzedawcy natychmiastowo identyfikują problem klienta, dzielą się z nim sugestiami przyszłych kroków biznesowych, a następnie docierając do jego potrzeb, oferują innowacyjne produkty i usługi.

Identyfikacja punktu styku handlowiec-klient i dbałości o doznania nabywcy są decydującym elementem strategii i procesów operacyjnych. - „Budowanie od podstaw zespołu sprzedażowego to nie lada wyzwanie. Kompetencje w zarządzaniu doświadczeniami klientów to sztuka, którą uprawiamy. Skoncentrowałem się na umiejętnościach przedsiębiorczych moich przyszłych współpracowników, ważne było, aby nie posiadali starych nawyków spowodowanych zasiedzeniem w jednej firmie. Wyznaczyłem im jasną ścieżkę kariery i rozwoju. Działam w sposób prosty proceduralnie. Model sprzedażowy, który jest mi bliski, jest zorientowany na pomoc klientowi. Kogifi to przede wszystkim partner w biznesie i wsparcie w rozwoju.” - Przemysław Maliszewski, Chief Sales Officer Kogifi.

Kogifi poszerza swój zespół sprzedażowy

Pod marką Kogifi działamy już od 2015 roku i stale powiększamy, zarówno portfolio zrealizowanych projektów, jak i zakres produktów i usług, a także nasz zespół. Od początku istnienia kontaktami zajmowali jej właściciele; Tomasz Gibas, Maciej Ossowski, Jakub Koba, Przemysław Maliszewski oraz Marek Czarzbon (Niemcy). W 2019 do zespołu sprzedażowego dołączyli koledzy Jonas Billing oraz Tobias Falkesson, obejmując stery w Szwedzkiej spółce Kogifi Scandinavia. Na początku 2020 dołączyli również Małgorzata Strzelbicka oraz Maciej Litwin, napędzając nową spółkę Kogifi Automation.

W maju, tego roku, do zespołu Kogifi dołączyła Pola Ziejewska. Doświadczona manager; pracowała w branży marketingowej i reklamowej. Specjalista w zakresie zarządzania, negocjacji, zachowań klienta, reklamy i marketingu zintegrowanego. Ukończyła Uniwersytet Warszawski.  Z rynkiem reklamy związana od 2004 roku, pracowała w działach Client Service i New Business w agencjach takich jak TBWA, Tailor & Baker (Partner of Promotions), czy Kalicińscy. W ostatnim czasie związana z Isobar, gdzie odpowiadała za międzynarodowe przetargi w ramach grupy Dentsu. „Agencyjne kompetencje Poli wzmacniają nie tylko zespół New Business, ale również Client Service, dzięki czemu możemy dostarczać naszym klientom kompleksowe rozwiązania z zakresu Transformacji Cyfrowej nie tylko w zakresie technologii, ale i komunikacji” – dodaje Przemysław Maliszewski, Chief Sales Officer Kogifi.

Dodatkowe zmiany w spółce

Spółka Kogifi Consulting Group ostatnio zmieniła nazwę na Kogifi Digital, dla pełnej zgodności z nową strategią. Na jej czele tymczasowo jako prezes zarządu, zasiadł Maciej Ossowski, którego zadaniem jest zmiana organizacji ze startupu w dojrzałą firmę. Przez ostatnich kilka lat firma rosła świadcząc usługi i tworząc nowe produkty. Spółka otworzyła także oficjalnie nowe oddziały w Bielsku Białej, Białymstoku oraz Warszawie.

Właściciele poszukują Dyrektora Zarządzającego, który w drugim kwartale 2021 dołączy do zespołu Kogifi Digital i poprowadzi firmę w kierunku rozwoju usług cyfrowych oraz inkubacji nowych innowacyjnych produktów informatycznych. „Poszukujemy lidera, który rozumie potrzebę zmiany biznesu naszych klientów. Transformacja cyfrowa to najważniejszy kierunek firmy na kolejne lata. Chcemy móc wdrażań znane rynkowe rozwiązania, ale także tworzyć nasze własne produkty wspierające rozwój przedsiębiorstw.” – mówi Maciej Ossowski, prezes Kogifi Digital.

You may also like:

Czy transformacja cyfrowa uratuje europejską służbę zdrowia?

Transformacja cyfrowa

Czy transformacja cyfrowa uratuje europejską służbę zdrowia?
  • Kogifi Team
  • 19-04-2021
Jak „pokolenie lockdown” zmieni nasz świat?

Transformacja cyfrowa

Jak „pokolenie lockdown” zmieni nasz świat?
  • Kogifi Team
  • 17-03-2021
Magiczny Kwadrant Gartnera dla platform cyfrowych vol. 2021

Transformacja cyfrowa

Magiczny Kwadrant Gartnera dla platform cyfrowych vol. 2021
  • Kogifi Team
  • 10-02-2021

Używamy plików cookie w celu świadczenia usług i funkcji oferowanych na naszej stronie internetowej oraz w celu poprawy jakości obsługi. Więcej!