WSPARCIE & ZARZĄDZANIE HOSTINGIEM

Zapewniamy wsparcie 24/7 oparte o ITIL oraz Zarządzane usługi hostingowe

Wspieramy rozwiązania online - 24/7

  • Pracujemy według standardów ITIL i ISO 2000
  • Oferujemy wsparcie naszych zespołów 24/7 
  • Mówimy po polsku, niemiecku, szwedzku i angielsku 

WSPARCIE 24/7 & USŁUGI HOSTINGOWE @ KOGIFI

Niezawodność
  • SLA
  • Dedykowany SDM
  • Dostępność 24/7
Wydajność
  • Niska opłata miesięczna
  • Fakturowanie oparte na wykonanej pracy
  • Dostęp do specjalistów IT na podstawie ryczałtu
Bezpieczeństwo
  • Zgodność ze standardami ISO 20000 / ITIL 
  • Proaktywne zarządzanie bezpieczeństwem
  • Szybka reakcja na incydent
Raportowanie
  • Raportowanie miesięczne
  • Globalny monitoring dostępności
  • Dostęp do portalu klienta

Zdajemy sobie sprawę jak ważne jest utrzymanie działających serwisów online

Nasze zespoły wspierają usługi online takich klientów jak British Council, IELTS, Orbico Group, Converse, Piwik Pro i wielu innych. Każdy z naszych klientów zwraca uwagę na jakość obsługi, godziny pracy oraz język, którym mówimy. 

Przy współpracy z nami uruchamiamy specjalny portal klienta. Masz dostęp do naszej obsługi poprzez telefon, maila oraz system raportami Jira. Każdy zgłoszony problem jest przez nas analizowany i rozwiązywany zgodnie z zapisami umowy SLA. 

Dział serwisowy kierowany jest przez opiekunów klienta oraz dedykowanego Service Delivery Managera. Pierwsza linia wsparcia działa 24/7. Dział obsługi klienta przyjmuje zgłoszenia w językach angielskim, polskim, niemieckim oraz szwedzkim. 

Pracownicy techniczni drugiej i trzeciej linii są dostępni zgodnie z warunkami umowy serwisowej od 8 do 24 godzin dziennie, zajmując się rozwiązaniem zgłoszonego zdarzenia. 

Service Delivery Manager przesyła miesięczne raporty zaistniałych zdarzeń oraz jest dostępny na cotygodniowych spotkaniach statusowych. Zbiera i analizuje dane, pilnuje także, aby wykorzystywany czas wsparcia oraz optymalizacji infrastruktury był efektownie ukierunkowany na stabilizację i poprawę wydajności rozwiązań naszych klientów.

W tle działają systemy monitorujące zarówno aplikacje (np. strony Enterprise CMS, sklepy e-commerce lub rozwiązania takie jak CRM oraz ERP) oraz infrastrukturalne, które stale pilnują wydajności oraz bezpieczeństwa. 

W zapalnych kwantach czasu proponujemy i pomagamy przeprowadzać testy wydajności i bezpieczeństwa. Planujemy oraz pomagamy przeprowadzić aktualizacje systemu lub prace serwisowe, tak aby nie wpływać na biznes naszych klientów. 

Popularne platformy:

Kontakt!

Potrzebujesz konsultacji w sprawie Transformacji Cyfrowej, Projektowania i Rozwoju Systemów Informatycznych, Sklepów eCommerce, Wsparcia 24/7 czy Dedykowanego Zespołu Specjalistów?

Używamy plików cookie w celu świadczenia usług i funkcji oferowanych na naszej stronie internetowej oraz w celu poprawy jakości obsługi. Więcej!